Skenování - nastavení adresáře

Skenovat dokument ze zařízení Kyocera lze několika způsoby. 
Nejčastější je skenování do emailu a do sdílené složky (SMB).

Pro skenování do emailu, musíte mít správně nastavený SMTP server.
Pro skenování do sdílené složky, musíte mít správně nastavenou sdílenou složku v PC a vyplněný DNS server v zařízení.

Nastavení adresáře

  • připojit se na webové rozhraní zařízení - zadáte IP adresu zařízení do webového prohlížeče (Chrome, Firefox, Opera) a tím se otevře Command center daného zařízení
  • je nutné se přihlásit kliknutím na políčko Přihlášení, kde zadáte přihlašovací údaje
  • v bočním menu vyberete volbu Adresář a následně Adresář zařízení
  • kliknutím na Přidat přejdete na vytvoření nového uživatele


  • následně vyplníte požadovaný způsob, jakým chcete dokumenty skenovat:
1. pro skenování do emailu stačí vyplnit:
  • Název - jméno uživatele
  • E-mailová adresa - email uživatele
  • Odeslat - uložit tlačítkem Odeslat


2. pro skenování do sdílené složky, je potřeba vyplnit:
  • Název - jméno uživatele (stejně jako u skenování do emailu)
  • Název hostitele - IP adresa nebo název počítače
  • Cesta - název sdílené složky
  • Uživatelské jméno a heslo pro přihlášení - přihlašovací údaje uživatele, který má právo zapisovat do                                                                                 dané sdílené složky
  • Test - slouží k ověření správnosti zadaných údajů (v případě chyby napíše její číslo, jehož význam najdete v článku SMTP server)
  • Odeslat - uložit tlačítkem Odeslat


  • při vyplnění obou forem skenování (email i složka) u jednoho uživatele se vytvoří dva kontakty, kde je druh skenování odlišen obrázkem obálky nebo složky



Nastavení tlačítka rychlé volby

  • pro zjednodušení ovládání a vybírání kontaktů jednotlivých uživatelů, existuje možnost přiřadit je na tlačítko rychlé volby
  • na webovém rozhraní v bočním menu vyberete volbu Adresář a následně Tlačítko rychlé volby
  • u tlačítka, kam chcete požadovaný kontakt nastavit, zvolíte možnost Nastavení


  • následně kliknete na tlačítko Adresář


  • vyberete požadovaný kontakt a potvrdíte tlačítkem Odeslat na této stránce i na té další


  • nyní máte nastavenou rychlou volbu pro požadované uživatele. Pro přidání dalších postupujete stejně u dalších tlačítek


Grafika webového rozhraní se může lišit, nicméně volby a nastavení jsou stejné