Někdy se stane, že systém Windows najde a nainstaluje ovladač, který ale nemusí být plnohodnotný a originální (univerzální, instalací přes WSD protokol,...). Doporučujeme ho proto změnit na aktuální a originální verzi.
Může se stát, že sice využíváte sice originální, plnohodnotný tiskový ovladač zařízení Kyocera, ale máte zvolený jiný model, než je využívané zařízení (např. pro barevné zařízení máte zvolený ovladač černobílého zařízení, nebo ovladač staršího typu zařízení). Díky tomu se mohou objevovat problémy s tiskem.


Změna ovladače 

  • otevřete vlastnosti ovladače daného zařízení a vyberte záložku Upřesnit
  • následně zvolte tlačítko Nový ovladač...

  • potvrdíte tlačítkem Další a následně se Vám otevře Výběr ovladače tiskárny
  • jelikož v daném počítači ještě daný ovladač není, musíte vybrat možnost Z disku...

  • přes tlačítko Procházet... najdete umístění staženého ovladače
  • proklikáte se jednotlivými složkami až k instalačnímu souboru (KX....EU/en/32bit nebo 64bit/OEMSETUP) a zvolíte Otevřít

  • následně potvrdíte tlačítkem OK

  • díky tomu se Vám otevře výběr ze všech podporovaných Kyocera zařízení, kde v seznamu jednoduše podle abecedy najdete požadovaný model a zvolíte Další >

  • následně už jen potvrdíte tlačítkem Dokončit a máte nainstalovaný originální ovladač pro správný model zařízení