Pokud Vám přestane v tiskovém řešení MyQ cokoliv fungovat, nejrychlejší a nejjednodušší opravou většinou bývá restart všech běžících služeb (procesů) MyQ (viz
Restart služeb MyQ). Pokud postup z uvedeného článku nepomůže, můžete zkusit vyčištění systému MyQ
Nejběžnější chyby, které toto vyčištění systému řeší:
- Neprojeví se změna nastavení provedená na web. rozhraní
- Nefunkční webového rozhraní
- Nespustí se některá ze služeb v MyQ Easy Config
- Nefunkční přihlašovací terminál, doprovázený hláškou: Uživatel byl odhlášen, zařízení stále pracuje
- Nefunkčnost některých komponent po upgradu systému
- Problémy spojené se synchronizací nebo importem a exportem
- a další...
Pro provedení této operace jsou dvě možnosti, založené na aktuální verzi instalace MyQ:
- Pro verze MyQ serveru 7.0 a vyšší
- spusťte MyQ Easy Config
- v záložce Nastavení/Settings vyberete sekci Server maintenance
- zvolíte Zahájit vyčištění systému/Start cleanup *
2. Pro verze nižší než 7.0
- spusťe MyQ Easy Config a zastavte veškeré služby MyQ **
- proveďte smazání veškerého OBSAHU těchto složek, nikoliv složek samotných:
C:\Program Files (x86)\MyQ\PhpApps\wsfTemp
C:\Program Files (x86)\MyQ\PhpApps\wsfCache
- po promazání opět služby prostřednictvím MyQ Easy Config spustíte
* Během této operace dojde k restartu služeb MyQ a tím i k několikaminutovému výpadku tiskových služeb (záleží na velikosti databáze), což obzvláště ve větších provozech může být problém. Proto doporučujeme tento postup provádět v době kdy nedojde k omezení uživatelů
** Během této operace dojde k zastavení služeb MyQ a tím i k celkovému zastavení funkce MyQ. Tato akce a následné opětovné spuštění může způsobit i několikaminutový výpadek tiskových služeb (záleží na velikosti databáze), což obzvláště ve větších provozech může být problém. Proto doporučujeme tento postup provádět v době kdy nedojde k omezení uživatelů
Article ID: 60, Created: 3/20/2020 at 1:29 PM, Modified: 6/16/2022 at 1:40 PM