Správný postup nahlašování závady

Objednávku servisního zásahu můžete provést tady na portálu založením tiketu (Co je to Tiket) nebo poslat email na adresu servicedesk@dcz.kyocera.com


Každá objednávka servisu by měla obsahovat 3 důležité věci:


  1. výrobní číslo (je vždy 10 znaků dlouhé)

  • výrobní číslo je možné najít na 3 různých místech. Místo se liší podle typu tiskárny/kopírky

  • A3 zařízení starší řady TASKalfa (2551ci, 3051ci...) je vždy na štítku u síťového vypínače

  • A3 zařízení novější řady TASKalfa (2552ci, 3252ci...) je vždy pod krytem k tonerům na pravé straně

  • štítek s výrobním číslem na A4 zařízeních můžete najít na více místech

  • po otevření univerzálního/ručního podavače papíru

  • po otevření krytu, sloužícího k přístupu k toneru, dole na pravé straně zařízení (na kovové kostře)

  • po otevření krytu, sloužícího k přístupu k toneru, na pravé straně tohoto krytu

   2. Podrobný popis problému (ulehčíte a urychlíte řešení problému)

  • pro správnou diagnostiku problému je potřeba přesně a detailně popsat jak se zařízení chová

  • při jaké příležitosti k chybě dochází

  • dobré je také otestovat zda k chybě dochází při všech třech činnostech a to při kopírování, skenování a tisku

   3. Sken/foto chyby

  • do přílohy je doporučeno přiložit ukázku nahlašovaného problému

  • v případě špatného tisku sken nebo foto s podrobným popisem závady

  • v případě že je zařízení zablokované nějakou chybou a nereaguje na tlačítka, je dobré připojit fotku displeje se zobrazovanou chybou

  • zároveň doporučujeme připojit stavovou stránku stroje, která obsahuje důležité informace pro diagnostiku problému.
    Jak vytisknout stavovou stránku zařízení z konkrétního zařízení, najdete v návodu k obsluze.