na malém podlouhlém sklíčku (vlevo od skla), uvízla nějaká nečistota z předchozího skenování/kopírování a při skenování z horního podavače se i z tečky stane čára přes papír
běžně se jedná se o nezaschlou propisku, fix nebo bělítko
často se stává, že tato nečistota není na první pohled viditelná - doporučujeme přiložit vzorek se závadou poblíž sklíčka, abyste našli zdroj nečistoty (popřípadě se podívat ze strany nebo posvítit na dané sklíčko)
tato závada se dá lehce odstranit běžným uživatelem bez nutnosti návštěvy servisního technika
musíte pouze najít přesné místo, kde se vyskytuje nečistota a vyčistit skenovací štěrbinu (podlouhlé sklíčko) - stačí použít papírovou utěrku nebo hadřík, na který aplikujete nejlépe čistič na okna nebo jakýkoliv čistič, který nezanechává šmouhy
nikdy nelijte žádný roztok na dané sklíčko, pouze na hadřík
pokud nepůjde daná nečistota vyčistit lehce, nebojte se použít nehet
nakonec celé sklíčko pořádně otřete, aby se třeba nečistota nepřesunula na jiné místo
V případě, že uvedený postup nepomůže, může být špína nejspíše zespoda skla a bude třeba objednat servisní zásah. Než tak učiníte, pečlivě proveďte výše zmíněný postup klidně i několikrát. Špína zespoda je jen ojediněle.
V případě, že by se jednalo pouze špatně vyčištěné sklíčko, servisní zásah bude účtován, jako marný výjezd technika.
Trouble logging in? Simply enter your email address OR username in order to reset your password.
For faster and more reliable delivery, add servicedesk.cz@dcz.kyocera.com to your trusted senders list in your email software.