Občas se můžete při tisku více kopií jednoho dokumentu setkat s chybou, kdy se na displeji tiskárny objeví jedno z hlášení:
RAM disk není aktivován
Paměť/RAM disk zařízení je plný
Na základě nastavení stoje se vytiskne chybové hlášení s podobnou informací.K chybě nejčastěji dochází kvůli špatnému nastavení RAM disku, který je aktivován jen na jedné straně. Ke správnému chodu RAM disku je potřeba ho aktivovat jak na straně tiskárny, tak i na straně ovladače v počítači.
RAM disk je nutné zapnout jak na samotném stroji, tak je nutného ho zapnout i na ovladači v počítači. Na obou místech je nutné vždy zvolit stejnou velikost paměti RAM. Nicméně ve většině případů ho není potřeba zapínat vůbec. Byl zapotřebí při tisku více kopií jednoho dokumentu na starších zařízeních. Novější zařízení mají klasickou paměť a nepotřebují nic takového řešit. Kdyby se problém i tak objevil, postupujte podle instrukcí:
Přesný postup pro Vaše zařízení najdete vždy v uživatelském manuálu.
V případě, že problémy i po aktivaci RAM disku přetrvávají, je možné ještě vyzkoušet:
RAM disk zcela vypnout (jak na stroji, tak i na driveru v PC).
Pokusit se změnit velikost RAM disku. Na stroji i na driveru v PC však musí být nastavena stejná hodnota.
Trouble logging in? Simply enter your email address OR username in order to reset your password.
For faster and more reliable delivery, add servicedesk.cz@dcz.kyocera.com to your trusted senders list in your email software.